Monday 16 September 2013

VITAMIN E...antioksida yang kuat




Vitamin E (tokoferol) berfungsi dalam pembentukan sel darah merah (RBC), sangat penting untuk memelihara sistem pembiakan yang sihat. Selain tu, vitamin E juga bertindak sebagai penggantioksida kerana mudah berpadu dengan hasil metabolisme yang tidak stabil (radikal bebas). Dengan itu, vitamin E melindungi asid lemak tak tepu, vitamin A dan vitamin C daripada termusnah.


Jadi, apa bezanya vitamin E SHAKLEE dengan vitamin E yang lain..?? sudah tentunya vitamin E SHAKLEE adalah yang terbaik kerana ianya yang paling lengkap dipasaran. Dihasilkan daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E. Diekstrak d-alpha tocoferol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E. Ianya mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara sel-sel membran, RBC dan tisu-tisu otot. Ia merupakan penyahtoksik semulajadi logam berat raksa dan cadmium.



KELEBIHAN dan MANFAAT VITAMIN E...

·   Melindungi jantung. Kajian membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakt jantung hampir 41% dan strok 33%.
·         Meningkatkan kemampuan reproduktif (pembiakan). Kajian menunjukkan lelaki yang mengambil 600IU – 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan bilangan sperma dan kualiti air mani mereka serta mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan, terutamanya pada pergerakan sperma. Dengan ini, ia akan meningkatkan kesuburan.
·         Sebagai anti-penuaan. Mampu mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah. 1 kapsul vitamin E membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan.
·    Sebagai anti-oksida yang kuat. Berupaya melawan kanser, mengukuh sistem imun, menghalang / melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas, memperbaiki masalah pengelihatan dan katarak.
·     Kelestarian tenaga. Meningkatkan kelestarian seksual (orgasma) dan tenaga dengan membekalkan lebih oksigen. Sebab itulah vitamin E dikenali sebagai vitamin cinta.
·  Menghalang keguguran. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.
·  Memperbaiki arthritis. Memperbaiki keanjalan salur darah, kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir dan sakit sendi.
·   Memperbaiki parut. Boleh diletakkan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut luka, mengurangkan stretch mark.

5 orang pelanggan terawal SETIAP HARI akan mendapat harga yang ISTIMEWA daripada saya...cepat..cepat..

whatsApp/ fast reply sms : 013-3007043 (Mimi Izati)

No comments:

Post a Comment