Thursday 26 September 2013

Rawat KENCING MANIS




DIABETIS MILITUS atau lebih dikenali sebagai KENCING MANIS boleh menyerang sesiapa sahaja wanita, lelaki dan jangan terkejut kalau saya katakan bahawa remaja dan kanak-kanak juga berisiko untuk mendapat penyakit ini. Penyakit kencing manis sebenarnya boleh dielak dengan mengamalkan pemakanan yang rendah gula, garam, minyak dan makanan jenis berkanji (spt nasi dan mee).

 
 
Kerap membuang air kecil, sering berasa dahaga, badan berasa lemah dan mudah letih serta mengalami luka yang sukar untuk sembuh merupakan tanda-tanda mereka yang menghidapi penyakit kencing manis. Selain itu, tangan dan kaki pesakit ini juga akan menjadi bengkak, kulit menjadi kehitaman dan pecah berair. Dalam jangka masa yang panjang, pesakit ini boleh mendapat penyakit 3 serangkai iaitu termasuk penyakit jantung dan darah tinggi akibat daripada pengambilan ubat diabetis.

 
 
Antara SET cadangan bagi pesakit kencing manis;

OSTEMATRIX dapat membekalkan Magnesium. Magnesium yang rendah punca diabetis mudah terjadi.

GLA COMPLEX menyeimbangkan hormone insulin dan merendahkan paras kolesterol.
ZINK COMPLEX membantu menghasilkan insulin dan menukarkan glukosa dalam darah.
VITAMIN B COMPLEX bertindak dengan menukarkan gula/ glukosa kepada tenaga.
VITAMIN E antioksida, bergabung dengan radikal bebas yang mana radikal bebas ini mudah dihasilkan dalam badan pesakit diabetis disebabkan kandungan gula yang tinggi.

VITAMIN C antioksida semulajadi. Membantu dalam menyediakan salur darah yang sihat.

VITALEA IRON multivitamin dan mineral untuk keperluan tubuh.

ESP membekalkan tenaga.
 










Woww..banyaknya vitamin yang kena ambil sedangkan anda jenis yang tidak suka makan terlalu banyak vitamin atau bajet kurang...hehe. Jangan bimbang kerana ini adalah vitamin yang di cadangkan sahaja... pelanggan saya akan mendapat konsultasi secara percuma daripada saya...saya akan bantu anda untuk vitamin yang sesuai bagi masalah anda.

5 orang pelanggan terawal SETIAP HARI akan mendapat harga yang ISTIMEWA daripada saya...cepat..cepat.. 

whatsApp/ fast reply sms : 013-3007043 (Mimi Izati)





No comments:

Post a Comment