Tuesday 17 September 2013

cadangan SET USAHA HAMIL



“USAHA TANGGA KEJAYAAN” 

Setiap penyakit pasti ada ubatnya kecuali mati...Cuma kita yang tentukan sama ada mahu berusaha mencari atau biar sampai waktunya tiba...tapi bila??

Kenapa Islam menggalakkan umatnya berkahwin..? salah satu sebab mereka berkahwin adalah kerana hendak memenuhi tuntutan nafsu dengan cara yang halal dan juga untuk meramaikan umat nabi Muhammad s.a.w. itu sendiri. 

Bagi pasangan yang tidak putus-putus berusaha...alhamdulillah..teruskan usaha anda...saya cuma ingin membantu anda dalam memenuhi impian menjadi seorang ibu/ayah.

Begitu juga bagi pasangan yang anak-anak dah besar panjang, tapi masih dalam zon ‘boleh bersalin lagi’ tidak salah anda ingin mencuba...siapa tahu...rezeki Allah ada di mana-mana cuma kita yang tidak sedar dan Dia boleh bagi bila-bila masa...

Bagi mereka yang sentiasa berusaha, lebih baik anda bertindak sekarang sebelum terlambat..bagi mereka yang nak tunggu rezeki jatuh ke riba tanpa usaha, sila abaikan apa yang nak saya kongsikan..

Saya nak memperkenalkan anda dengan cadangan set kesuburan SHAKLEE...bukan sahaja isteri yang mencuba, suami pun perlu sama berusaha..



VITAMIN KHAS UNTUK SUAMI

# VITAMIN E membantu meningkatkan pergerakan dan kualiti sperma. Dengan itu, ia akan meningkatkan tahap kesuburan lelaki.

# ZINK membantu menghasilkan sperma berkualiti yang boleh bertahan sehingga 3 hari. ia juga membantu menghasilkan sperma yang banyak dan normal. So, lebih banyak sperma yang berkualiti dihasilkan, lebih tinggi peluang telur disenyawakan. (p/s: zink juga disyorkan untuk isteri bagi meningkatkan kesuburan).

# CoQ HEALTH berfungsi untuk mmensintesis protein yang akan membentuk sebahagian besar sel-sel sperma. Selain itu, ia berfungsi sebagai anti-oksida yang kuat untuk melindungi sperma daripada kerosakan oksidatif.

VITAMIN KHAS UNTUK ISTERI

# ESP ialah sejenis protein soya non-GMO dan mempunyai isoflavones (berfungsi untuk menghasilkan colomid) yang menghalang penghasilan hormone estrogen. Apabila tahap estrogen kurang, kelenjar pituatari akan hasilkan banyak FSH ( hormone perangsang folikel). FSH yang banyak akan merangsang lebih penghasilan estrogen yang mana ia akan merangsang pula penghasilan LH (luteinising hormone). LH ini seterusnya akan merangsang proses ovulasi (telur dibebaskan dan bersedia untuk disenyawakan).

# GLA membantu menghasilkan lendir servik yang sihat dan berkualiti serta mesra sperma. So, sperma ‘gembira’ dengan ‘suasana tersebut’ dengan itu ia dapat berenang dengan baik dan boleh bertahan untuk hidup dengan lebih lama sehingga 5 hari

p/s: vitamin untuk isteri (ESP & GLA ini bonus kepada kulit yang cantik tau...)
 
Keadaan dan ‘suasana’ inilah yang banyak membantu pasangan untuk mendapat zuriat...rezeki anak adalah yang rezeki terbesar dalam hidup. 

Dapatkan segera dengan harga yang ISTIMEWA setiap hari daripada saya untuk SET INI SAHAJA...cepat..cepat..

whatsApp/ fast reply sms : 013-3007043 (Mimi Izati)


1 comment:

  1. salam...saya Rin rakan shamsurena, nak tny berapa ye harga utk set usaha hamil ni...

    ReplyDelete